Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

Zawiadomienie o sesji

ZAWIADOMIENIE


Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./

z w o ł u j ę


na dzień 27 września 2012 r. (czwartek) o godz.9:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXIV sesję Rady Miejskiej w Dukli.

Porządek obrad.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z XXII i XXIII sesji Rady Miejskiej w Dukli.
  3. Zapytania i wolne wnioski.
  4. Informacja Burmistrza Dukli z działalności międzysesyjnej.
  5. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
  6. Informacja z wykonania budżetu Gminy Dukla za I półrocze 2012 r.
  7. Informacja z działalności Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dukli Sp. z o. o. za rok 2011.
  8. Informacja z działalności Biblioteki Publicznej w Dukli za rok 2011.
  9. Podjęcie uchwał w sprawach:
    • podziału Gminy Dukla na okręgi wyborcze, ustalenia ich granic i numerów oraz liczby radnych wybieranych w każdym okręgu wyborczym (druk nr 141),
    • określenia warunków i trybu wsparcia finansowego zadania własnego Gminy Dukla w zakresie tworzenia warunków sprzyjających rozwojowi sportu (druk nr 142),
    • uchwalenia regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Dukla (druk nr 143),
    • zaliczenia ulic i dróg do kategorii dróg gminnych i ustalenia ich przebiegu(druk nr 144),
    • zatwierdzenia Sołeckiej Strategii Rozwoju wsi Mszana (druk nr 145),
    • zatwierdzenia taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzanie ścieków na terenie Gminy Dukla z urządzeń wodociągowych i urządzeń kanalizacyjnych będących w posiadaniu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Dukli Sp. z o.o. (druk nr 146),
    • ustalenia dopłaty do wybranych taryfowych grup odbiorców usług wodociągowo-kanalizacyjnych (druk nr 147),
    • udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Krośnieńskiego (druk nr 148),
    • udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Krośnieńskiego na prowadzenie Muzeum Historycznego - Pałac w Dukli (druk nr 149),
    • zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2012 rok (druk nr 150),
    • zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla (druk nr 151).
  10. Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
  11. Oświadczenia i informacje.
  12. Zamknięcie sesji.
Wspólne posiedzenie komisji 26 września 2012 r./środa/ godz. 9:00.

Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic

2012-09-20

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.