Dla mieszkańców Dla biznesu Dla turystów Projekty i inwestycje
 

baner-dustaw

baner-mpolski

Zawiadomienie o sesji

ZAWIADOMIENIE


Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym /Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591z późn. zm./

z w o ł u j ę


na dzień 17 maja 2013r. (piątek) o godz. 8:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XXXII sesję Rady Miejskiej w Dukli.

Porządek obrad.

  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  2. Przyjęcie protokołu z XXXI sesji Rady Miejskiej w Dukli.
  3. Zapytania i wolne wnioski.
  4. Ocena zasobów pomocy społecznej w Gminie Dukla.
  5. Informacja z działalności Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli za 2012 rok.
  6. Informacja Burmistrza Dukli z działalności międzysesyjnej.
  7. Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
  8. Podjęcie uchwał w sprawach:
  9. a) ustalenia składów osobowych stałych komisji Rady Miejskiej w Dukli /druk nr 205/,
    b) określenia przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Dukla, udostępnianych dla operatorów i przewoźników oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków /druk nr 206/,
    c) ustalenia stawki opłaty za korzystanie z przystanków komunikacyjnych, których właścicielem lub zarządzającym jest Gmina Dukla /druk nr 207/,
    d) przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf za odprowadzanie ścieków do komunalnej kanalizacji sanitarnej w miejscowości Równe /druk nr 208/,
    e) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2013 rok /druk nr 209/,
    f) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla /druk nr 210/,
    g) zaciągnięcia pożyczki w kwocie 500.000,00 zł na wyprzedzające finansowanie /druk nr 211/,
    h) ustalenia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla radnych Rady Miejskiej w Dukli /druk nr 212/,
    i) ustanowienia zasad wypłacania diet oraz zwrotu kosztów podróży służbowych dla przewodniczących organów wykonawczych jednostek pomocniczych Gminy Dukla /druk nr 213/,
    j) ustalenia wysokości miesięcznego wynagrodzenia Burmistrza Dukli /druk nr 214/.
  10. Odpowiedzi na zapytania i wnioski.
  11. Oświadczenia i informacje.
  12. Zamknięcie sesji.

Wspólne posiedzenie komisji 15 maja 2013r. /środa/ godz. 12:00 /pokój nr 211/.

Przewodniczący Rady
Andrzej Dziedzic

2013-05-10

 

Gmina Dukla
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
e-mail: gmina@dukla.pl

Urząd Miejski w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 432-91-00, fax: 13 433-10-11

Transgraniczna Informacja Turystyczna
ul. Trakt Węgierski 11, 38-450 Dukla
tel.: 13 433-56-16

Biuletyn Informacji Publicznej Urzad Miejsci w Dukli

Deklaracja dostępności

© 2016 Urząd Miejski w Dukli. Wszystkie prawa zastrzeżone.