REJESTR ŻŁOBKÓW I KLUBÓW DZIECIĘCYCH PROWADZONY PRZEZ BURMISTRZA DUKLI
Rejestr żłobków i klubów dziecięcych prowadzony jest zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 4 lutego 2011 roku o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz. U. z 2018 r. poz. 603 z późn. zm.)
Wpisu do Rejestru dokonuje się na podstawie wniosku o wpis do rejestru, złożonego przez podmiot zamierzający prowadzić żłobek lub klub dziecięcy, wyłącznie drogą elektroniczną– za pośrednictwem Portalu Informacyjno– Usługowego Emp@tia (https://empatia.mpips.gov.pl). Podmioty prowadzące instytucje opieki nad dziećmi w wieku do lat 3– czyli podmioty prowadzące żłobki lub kluby dziecięce oraz podmioty zatrudniające dziennych opiekunów– muszą posiadać konto na Platformie Informacyjno– Usługowej Emp@tia. Założenie konta na PIU Emp@tia wymaga posiadania podpisu elektronicznego lub profilu zaufanego (informacje jak założyć profil zaufany można znaleźć pod adresem: (https://obywatel.gov.pl/zaloz-profil-zaufany). Wpis do rejestru podlega opłacie w wysokości 20% minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego zgodnie z przepisami o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (uchwała Nr LIV/357/18 Rady Miejskiej w Dukli z dnia 14 czerwca 2018 r. w sprawie ustalenia wysokości opłaty za wpis do rejestru żłobków i klubów dziecięcych). Wnioski o zmianę wpisu lub wykreślenie z rejestru żłobków i klubów dziecięcych należy składać również drogą elektroniczną. Zmiany w rejestrze oraz wykreślenie z rejestru są zwolnione z opłaty.
Rejestr prowadzi:
Wydział Spraw Obywatelskich
Urzędu Miejskiego w Dukli
ul. Trakt Węgierski 11
38 – 450 Dukla
tel. 13 43 29 123