- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Ogłoszenie dla Organizacji Pozarządowych
W związku z dobiegającą końca I kadencją Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego w Dukli, zapraszam organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2019 r. poz. 688 ze zmianami) do zgłaszania kandydatów do Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego na kolejną kadencję.
Szczegółowe informacje oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są:
1) w Urzędzie Miejskim w Dukli, w pok.111,
2) na stronie internetowej www.dukla.pl, w zakładce "Organizacje pozarządowe- Rada Działalności Pożytku Publicznego",
3) w Biuletynie Informacji Publicznej, w zakładce "Gminna Rada Działalności Pożytku Publicznego".
Jedna organizacja /podmiot może dokonać zgłoszenia tylko jednego kandydata.
Spośród zgłoszonych przez organizacje pozarządowe kandydatur Burmistrz wybierze 4 przedstawicieli na II kadencję Gminnej Rady Pożytku Publicznego w Dukli.