- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
Trwa głosowanie nad projektami zgłoszonymi do Budżetu Obywatelskiego Dukli na 2019 rok
W okresie od 22 maja do 15 czerwca br. do Urzędu Miejskiego w Dukli wpłynęły 3 formularze zgłoszeniowe propozycji zadania do Budżetu Obywatelskiego Dukli na 2019 rok. Planowana kwota środków przeznaczonych na realizację zadań wynosi 50.000,00 zł.
W związku z niespełnieniem wymogów odrzucony został jeden projekt zadania. Przesłanki formalne i merytoryczne spełniły 2 projekty zadań, które uchwałą Gminnego Zespołu do spraw Budżetu Obywatelskiego zostały poddane pod głosowanie mieszkańców Dukli:
1) Zakup ławek betonowo - drewnianych
Opis zadania:
Wnioskodawca projektu zadania wskazuje, iż na terenie Dukli znajduje się zbyt mała ilość ławek lub siedzisk przeznaczonych do odpoczynku. Są one potrzebne zarówno dla osób starszych, rodziców z dziećmi jak też turystów odwiedzających nasz region. Realizacja zadania pozwoli ponadto na poprawę zarówno estetyki jak i ładu przestrzennego Dukli.
2) Remont ciągu pieszego biegnącego wzdłuż ul. Kopernika po lewej stronie drogi gminnej
Opis zadania:
Wnioskodawca projektu zadania proponuje wymianę starych płytek chodnikowych na kostkę o grubości 6 cm i położenie nowej kostki chodnikowej, wymianę krawężników, obrzeży, budowę 2 zjazdów o szerokości 6 m każdy z kostki chodnikowej o grubości 8 cm na odcinku 120m x 1,5 m. Wniosek przewiduje, iż projekt przyczyni się do zwiększenia bezpieczeństwa dla pieszych poruszających się wzdłuż ulicy Kopernika oraz poprawi estetykę tej ulicy.
Głosowanie nad zadaniami potrwa do 31 lipca br. do godz. 15:00. Mogą wziąć w nim udział mieszkańcy zameldowani na terenie Dukli, którzy ukończyli co najmniej 16 rok życia. Karta do głosowania dostępna jest na stronie internetowej www.dukla.pl oraz w Urzędzie Miejskim w Dukli w pok. 111 oraz pok. 209. Wypełnioną kartę należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Dukli lub przesłać pocztą na adres siedziby Urzędu Miejskiego w Dukli z dopiskiem „Budżet obywatelski”. W przypadku przesyłki pocztowej decyduje data stempla pocztowego.
Ogłoszenie wyników konsultacji nastąpi do 10 sierpnia 2018 roku.