Zawiadomienie o LXVIII sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40)
z w o ł u j ę
na 16 marca 2023 r. (czwartek) o godz.11.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli LXVIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Informacja na temat wilków
W związku z sygnałami o pojawianiu się wilków w okolicach domostw prosimy mieszkańców o zachowanie szczególnej ostrożności.
Wilki mimo iż są drapieżnikami, które z racji swoich uwarunkowań mogą być niebezpieczne dla człowieka, to jednak z reguły boją się ludzi i unikają z nimi kontaktu. Zbliżanie się wilków do siedzib ludzkich jest zwykle przejawem ich naturalnego instynktu, którym kierują się w poszukiwaniu pożywienia.
Najczęstsze sytuacje niebezpieczne z udziałem wilka, które mogą mieć miejsce to osobniki niewykazujące lęku przed człowiekiem, pojawiające się w pobliżu zabudowy i atakujące zwierzęta domowe.
Nowa siedziba Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dukli
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli urzęduje w nowej siedzibie, w zakupionym przez Gminę Dukla budynku, będącym przez wiele lat placówką bankową.
Zmienił się adres i numery telefonów.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dukli
ul. Kościuszki 9
38-450 Dukla
Tel: 13 43 307 33; 13 43 308 49
Obwieszczenia RDOŚ w Rzeszowie
Zawiadomienie o LXVII sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2023 r. poz.40)
z w o ł u j ę
na dzień 24 lutego 2023 r. (piątek) o godz.15.30 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli LXVII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Zmiana na stanowisku Dyrektora
w Muzeum Historycznym – Pałac w Dukli w Dukli
Od 1 lutego 2023 roku starosta krośnieński Jan Pelczar powierzył Mateuszowi Suchowi pełnienie obowiązków dyrektora Muzeum Historycznego – Pałac w Dukli do 31 stycznia 2024 roku, w związku z rezygnacją z zajmowanego stanowiska przez dotychczasowego dyrektora Waldemara Półchłopka.
Mateusz Such pracuje już w dukielskim muzeum od 2011 roku, początkowo na stanowisku asystenta muzealnego, od 2013 roku na stanowisku adiunkta, a od 2020 roku kierownika Działu Historyczno-Artystycznego. Nowy dyrektor jest mieszkańcem gminy Iwonicz-Zdrój, absolwentem Liceum Ogólnokształcącego w Rymanowie i Zespołu Szkół Naftowo-Gazowniczych w Krośnie. W 2010 roku ukończył na Uniwersytecie Rzeszowskim z tytułem magistra historię na Wydziale Socjologiczno-Historycznym. Od 1 lutego pełni obowiązki dyrektora Muzeum Historycznego –Pałac w Dukli.
Ankieta Program Ochrony Środowiska dla Powiatu Krośnieńskiego
Podziękowanie dla Gminy Dukla!
Badania przydatności wody do spożycia
Decyzje Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Krośnie odnośnie przydatności wody do spożycia z wodociągów na terenie gminy Dukla:
w Cergowej, Teodorówce, Łękach Dukielskich-Wietrznie, Iwli
Zawiadomienie o LXVI sesji Rady Miejskiej w Dukli
ZAWIADOMIENIE
Na podstawie art.20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
/Dz. U. z 2022 r. poz. 559 ze zmianami)
z w o ł u j ę
na dzień 10 lutego 2023 r. (piątek) o godz.11.00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli LXVI sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Ruszyła budowa kolektora
Pomimo niesprzyjających warunków ruszyła „Budowa kolektora odprowadzającego ścieki z miejscowości Wietrzno do miejscowości Głowienka dla potrzeb aglomeracji Dukla i aglomeracji Równe” część realizowana przez gminę Dukla o wartości ponad 3,2 mln zł (brutto) oraz część realizowana przez Krośnieński Holding Komunalny o wartości ponad 10 mln zł (brutto).
Ogłoszenie o naborze wniosków – Rządowy Program Ochrony Zabytków
Gmina Dukla na podstawie Zarządzenia NR 19/23 Burmistrza Dukli z dnia 27.01.2023 r. ogłasza nabór wniosków o dofinansowanie prac przy obiektach zabytkowych dla podmiotów posiadających tytuł prawny do zabytku znajdującego się na terenie gminy Dukla (ujętego w rejestrze zabytków lub w gminnej ewidencji zabytków) wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, ograniczonego prawa rzeczowego albo stosunku zobowiązaniowego.
Dofinansowanie z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków przeznacza się na pokrycie wydatków związanych z realizacją zadań inwestycyjnych w ramach następujących obszarów inwestycyjnych:
1) finansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r.
o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840) lub znajdującym się
w ewidencji zabytków wskazanej w art. 22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, do którego tytuł prawny wynikający z prawa własności, użytkowania wieczystego, trwałego zarządu, ograniczonego prawa rzeczowego albo stosunku zobowiązaniowego posiada wnioskodawca lub jednostka organizacyjna zaliczana do sektora finansów publicznych, podlegająca wnioskodawcy;
2) udzielanie przez wnioskodawcę dotacji, o której mowa w art. 81 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na nakłady konieczne, określone w art. 77 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, na wykonanie prac konserwatorskich, restauratorskich lub robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub znajdującym się w ewidencji zabytków wskazanej w art. 22 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.