Strona główna » Aktualności
Dla mieszkańców
- Samorząd
-
Cyfrowy Urząd
- Informacje ogólne
- Akta stanu cywilnego
- Sprawy meldunkowe
- Dowody osobiste
- Działalność gospodarcza
- Gospodarka nieruchomościami
- Planowanie i zagospodarowanie przestrzenne
- Podziały nieruchomości
- Numeracja porządkowa nieruchomości
- Gospodarka leśna
- Ochrona środowiska
- Podatki
- Sprawy mieszkaniowe
- Testament
- Wgląd do archiwum
- Własnoręczność podpisu
- Zezwolenie na alkohol
- Zezwolenie na wycinkę
- Elektroniczna Skrzynka Podawcza (ESP)
- Mapy i plany
- Gospodarowanie mieniem gminnym
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie Kryzysowe i Obrona Cywilna
- Cyberbezpieczeństwo
- Zdrowie i pomoc społeczna
- Oświata
- Ochrona środowiska
- Kultura
- Sport
- Zabytki
- Zasłużeni dla Dukielszczyzny
- Wydawnictwa
- Nagrody, wyróżnienia
- Ogłoszenia i informacje jednostek zewnętrznych
- Organizacje pozarządowe
- Budżet obywatelski
- Koronawirus SARS-CoV-2
- Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań 2021
-
Dodatki motywacyjne z budżetu państwa
- Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej na lata 2024-2027
- Program „Dofinansowanie wynagrodzeń pracowników jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w postaci dodatku motywacyjnego na lata 2024 – 2027
- Dofinansowanie wynagrodzeń w postaci dodatku motywacyjnego oraz kosztów składek od tych wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w samorządowych instytucjach opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 na lata 2024-2027
Zawiadomienie o sesji Rady Miejskiej w Dukli
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2024 r., poz. 1465 ze zmianami)
z w o ł u j ę
na dzień 30 grudnia 2024 r. (poniedziałek) o godz. 13:00 w sali konferencyjnej Urzędu Miejskiego w Dukli XIII sesję Rady Miejskiej w Dukli.
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Informacja Burmistrza z działalności międzysesyjnej.
- Informacja z realizacji uchwał Rady Miejskiej w Dukli.
- Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego Gminy Dukla za 2023 rok.
- Informacja z realizacji zadań związanych z utrzymaniem porządku i czystości na terenie Gminy Dukla.
- Zapytania i wolne wnioski.
- Podjęcie uchwał w sprawach:
- a) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Dukli na rok 2025 (druk 52),
- b) zatwierdzenia planu pracy Komisji Rozwoju Gospodarczego i Środowiska Rady Miejskiej
w Dukli na rok 2025 (druk 53), - c) zatwierdzenia planu pracy Komisji Kultury, Oświaty Zdrowia i Spraw Obywatelskich Rady Miejskiej w Dukli na rok 2025 (druk 54),
- d) zatwierdzenia planu pracy Komisji Budżetu i Finansów Rady Miejskiej w Dukli na rok 2025 (druk 55),
- e) uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej w Dukli na 2025 rok (druk 56),
- f) zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miejscowości Barwinek, Trzciana, Tylawa, Zawadka Rymanowska, Zyndranowa (druk 57),
- g) zaciągnięcia zobowiązania na rok 2025 (druk 58),
- h) zmian w uchwale budżetowej Gminy Dukla na 2024 rok (druk 59),
- i) zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy Dukla na 2024-2038 rok (druk 60),
- j) uchwalenia uchwały budżetowej Gminy Dukla na 2025 rok (druk 61),
- k) uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Dukla na rok 2025-2039 (druk 62),
- l) uchwalenia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i przeciwdziałania Narkomanii na rok 2025 (druk 63).
- Oświadczenia i informacje.
- Zamknięcie sesji
Wspólne posiedzenie Komisji
30 grudnia 2024 r. (poniedziałek) godz. 9:00
sala konferencyjna nr 211
Przewodniczący Rady
Paweł Kuffner
2024-12-23